Kızlar ilk gebeliğim olduğu için neyin ne olduğunu tam anlayamiyorum. 36+4 oldum. Dün akşamdan beri bebek sanki karnımın içinde kendini sıkıyor, karnım kasılıyor taş gibi oluyor. Bu çok sık aralıklarla olmaya başladı ama. Bu kasılma oldukça da otomatik olarak tuvaletim geliyor ama sanki 5 saattir tutuyor gibi bir kasılma ile geliyor. Bugün sabahtan beri hala devam ediyor. Doktorumun yarın işi var bu yüzden perşembe anca gidebilecegim ama bu şekilde bir şey yaşayan oldu mu? Tam olarak nedir, neden olur kestiremiyorum