sedanurbelik Kızlar merhaba bugün 6+4 olduk sefaköy rumeli hastanesine gittim ama memnun kalmadım doktor gebelikle ilgili hiçbir bilgilendirme yapmadı medipol mega ve memorial hizmet hastanesine giden var mı muayene fiyatları nedir