Seydos benim Pazar günü olmuştu doğumum. Normal Doğumla başlayıp zorunlu sezeryana dönüştü ama sürekli gelip gitti kontrol etti. Kendi girmişti zaten sezeryan olduğu için.Ama ben çok memnunum özgür beyden kontrollerimiz de güzel ilgileniyor sağolsun. Herşeyi iyisiyle kötüsüyle anlaşılır güzel bir dille anlatıyor. Odalara gelince odalar zaten tekli hasta yatağı ve refakatçı yatağı var. Banyosu tuvaleti dolapları var. Bizim odamızda banyomuz tuvaletimiz de temizdi şükür. Ben memnun kaldım evet pahalı ama hizmeti güzel