Melisss canim bende 17+3 haftalik hamileyim karnim ve kasiklarimda agri var doktorum bu ayda bebegin cok hizli buyumesinden dolayi bide ilk gebeligim oldugu için rahmin genisliyo ve yan baglar kastikca agri yapiyo dedi bende cok korktum geçtiğimiz cuma gitmistim en son hala sanci agri var gecmedi ama karin kaslarin ve rahim yan baglarindan kaynaklaniyomus bebegin buyumesinden dolayi