acilicigkofte Evet arkadaşlar gün geçmiyor derken son 99a indik. Bugün kontrolümüz vardı, bebiş iyi biz iyiyiz. 1 hafta önden ilerliyoruz. 970 gr olmuşuz bile. 😍😍 siz de durumlar nasıl?
acilicigkofte ayunlu yaptırdım canım iki gün evvel, amniyon sıvım fazlaydı ve bebek kilolu diye doktorum muhakkak istedi ama bir sıkıntı çıkmadı şükür