Lajanam Kızlar şu an 37+3. Planlı sezaryan olacağım sorum şu, sizce 38+6 ya kadar beklemeli miyim yoksa 38+1 38.2 de uygun mu doktorum kilosu boyu herşeyi gayet iyi dedi bilemiyorum