Kızlar 32+4 üm bebişin kilosu 1438.Artık iyice sinirlerim bozulmaya başladı her gittiğimizde doktor bi yerinde gerilik olduğunu söylüyor sürekli perinatolojiye göndereyim mi diyor iki defa gittik zaten moral bozmaktan başka bi şey yaptıkları yok.bebeğim dönmüş suyu normal nst normal çıktı.Doğum tarihim 4 Ağustos görünüyor.Bugün doktorum tutmuş diyor ki 14 Temmuz 4 Ağustos arası doğuma sezeryana alırım.Ben normal doğum istiyorum her şey normal giderse.Sen bana sormadan etmeden nasıl sezeryan diyorsun .Yani bu özel hastanelerin tek derdi gerçekten para sanırım.Hani anne karnındaki bir gün bile çok önemli değil miydi gelişim için.Zaten gider gitmez bize sorduğu doğumu burda mı yapacaksınız ödemeyi önden yapabilirsiniz indirim oluyor vs oldu.İyice sinirlendirdi bugün eşim asla istemiyor bu doktoru içime sinmeyen bi şey var diyor.Ben de artık eşimin memleketinde İzmir’de doğum yapmaya karar verdim.Kayınvalidem orda hastanede çalışıyor burda bütün doktorlar tanıdık her şey elimin altında nazımızda geçer diyor özel hastanenin tek derdi para senin çekeceğin çileyi düşünmüyor diyor haklı olduğunu düşünüyorum artık.