İyi günler hanımlar. Bu gece öyle bir ayak kaşıntısıyla uyandım ki anlatamam hem yanıyor ayağım hem kaşınıyor. Sivrisinek ısırdı sandım ama hiçbir şey de yoktu. Yaşayan var mı bu durumu? 24. Haftadayım bu arada. Google a bakınca hep kötü şeyler yazıyor ya 😁