Zehrasavci Merhaba arkadaşlar daha dün kan verdim ama aynı gün enabzımda bunlar cıktı (foto asagıda) normalde doktor bana 10 gün sonra cıkar randevu al gel demişti cıktıysa okadar beklemiyim tamamlanmışmıdır ?
neanladinyurdagull Zehrasavci banada doktorum 10 gün sonra çıkar sen 15 gün sonra gel hem muane edelim hem sonuca bakalım demişti 15 gün sonra gittim
pediatrihemsiresi Zehrasavci o kısmı biraz daha kurcalayın grafik şeklinde ikili test sonucunu görürsünüz buradan tam anlatamadım😊
Zehrasavci neanladinyurdagull ben devlette yaptırdım kendi doktorum değil kendi doktoruma gitmek icin sonucları almayı bekliyorum işte eger e nabza düşünce hastaneden grafik alabiliyorsam direkt gidip alım beklemiyim bosuna 10 gün dedim
Hungry Zehrasavci gidebilirsin cnm hemen çıkıyor zaten devlette bende yaptırdım ertesi gün cıktı sonucu aldım grafik olarak doktoruma götürdüm
Zehrasavci pediatrihemsiresi ay kurcala kurcala bulamadım üstüne tıklayınca bu sonuc bana ait değil cıkıyır eger doktorda cıkarsa hemen gidiyim
Muhkub60 Bunlar önmli diil cnm grafik önmli bnde devlette ikili değil üçlü yaptrdım 2 3 hafta sonra gel demişti bn 1 ay sonra sonucu aldım. Grafik e nabıza düşmüyor sekreterlkten alıyoruz
Zehrasavci Muhkub60 evet biliyorum sizin e nabıza düştükten sonra kaç gün sonra grafiğiniz cıkto simdi doktora gitsem grafiği verirler mi bana cunku dün test yaptırdım hemen e nabzımda cıkmıs grafik diye cıktı diye düşündüm
Muhkub60 Zehrasavci yok cnm bir günde imknsz. Bnmde ertesi gün kan sonucu çıkmştı. Ama grafik en az 2 hafta feln
pediatrihemsiresi Zehrasavci evet çıkmıştır enabızdan değil de gittiğiniz hastanenin adını laboratuvar sonuçları yazın çıkar öyle