Mrstutii Kızlar merhaba 18+4teyim ilk gebeliğim kullandığım her hangi bir takviye veya ilaç yok son gittiğimde doktorumda bir şey söylemedi bunla alakalı sadece ilk 3 ay folik asit kullandım bu kadar. Siz neler kullanıyosunuz? Bu dönemde kullanmam gerekir mi takviye bilmediğim için soruyorum 🤔
Churcill Mrstutii gördüğüm kadarıyla çoğu doktor folik asiti bıraktırdıktan sonra d vitamini ve multivitaminler başlıyor. Kan değerleri durumuna göre de demir hapına başlanıyor. Ben onları kullanıyorum. İhtiyaca göre de magnezyum balık yağı vs gibi takviyeler veriliyor.
Mrsfly Mrstutii magnezyum, multivitamin, demir ilacı kullanıyorum takviye olarak. Onun dışında bide troidim olduğu için troid ilacı kullanıyorum
MucizemMart Mrstutii elenetal2 kullaniyorm 3. Ay dolunca doktorum folik asiti biraktirdi buna baslatti
Churcill Mrstutii doktorunuz böyle şeylere karşı biriyse belki vermemiştir. Görümceme de vermemiş vitamin falan doğumdan sonra emzirme döneminde gitti doktora bütün değerleri düşük depoları bomboştu. Başka doktorlara da danışın isterseniz çünkü her vitaminden zengin beslenmemiz pek mümkün değil sürekli olarak mecbur dışardan takviye almak gerekiyor.
MucizemMart Mrstutii evet. Yani şöyle bana balik yiyebiliyomusun dedi et tavuk balik yiyemiyorm midem bulaniyo zaten yaz geldi. Balik yagida icmen lazim dedi. Bende ayri ayri icemem hepsinin icinde oldugu tek vitamin iciyim dedim elenatal2 verdi hepsi var icinde. Bunlari sorma sebebi diğer yazdigi vitamini alsaydim devlet karsiliyodu ama ayriyeten balik yagi alcaktim. Bende hepsi icinde olsun parali olsun dedim o sekilde elenatal2 basladim doguma kadar iceceksin dedi 200 tl.
himne_ Mrstutii tiroid için sabahları ilaç alıyorum, sonra vinalac multivitamin, maltofer demir takviyesi ve akşamları da kan sulandırıcı kullanıyorum. Vitamin olarak folik asitten sonra ocean mummy vermişti doktorum ama midem onu sindiremiyor dokunuyor bana o yüzden vinalaca geçtik
Minik1Civciv Mrstutii teraD3 , vifolic kan ilacı , sidefer demir ilacı ve mide yanması olduğu zaman da gaviscon şurup. İçiyorum.