Çocuguma kardiyolojiden randevu aldım ama ondan önce çocuk doktoruna gözüktüm karsiyoloji randevusunu iptal etsem tekrardan randevu alabilirmiyim yoksa tekrar çocuk doktoruna gidip kayıt açtırıp ondan sonramı kardiyolojiye göstericem bilgisi olan varmı