Adyokisimsiz Yani böyle nasıl anlatsam hareket edince ayni anda karnımın hem sol hem sağ tarafından hissediyorum anlıyorum yani yan duruyor resmen başına gelen varmı zararlı birşey mi
becbz Adyokisimsiz benim oğlum 33 34 e kadar öyle yan durdu hiç sorun olmadı şükür sonra 36 da falan doğum pozisyonuna geçmişti 😊
1asel-duru Benimki de aynı şekilde sağdan soldan karnımın her yerinde hareket hissediyorum bı sorun olmaz herhalde çünkü doktor hiç bişey demedi başı sağda poposu solda