canım ilk 3 ay bana da işkence olmuştu bu yüzden, hiç korkma sürekli belirtiler kesilip geri geliyor. benim bulantım ve kusmam da yoktu göğüs ağrım oluyodu kesilince kesin bir şey oldu diyordum. 9. aya gireceğim ve hala belirtiler değişkenlik gösteriyor hiçbiri sürekli ve sabit değil, içini ferah tut. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.