Hilalll28 Henüz cinsiyet belli değilken fındık yazmıştım bebek adına şimdi değişemiyorum nasıl değiştiriliyor bilgisi olan var mı ? Oğlumun adı fındık kaldı 😅
ikiprensannesi__ Hilalll28 daha fazlaya gir sağ alt kose de orda en altta ayarlar var oraya tıkla bilgilerimi guncelle var yeni ismi yaz kaydete bas kaydet sağ üst köşede 🤣
Hilalll28 Churcill ben giresunluyum diye fındık yapmıştım 😅😅 ay sinirim bozuluyor şimgi gördükçe 30 hafta oldu nerdeyse