Elif3535 Kızlar merhaba benim bugün doktor kontrolüm vardı ikili tarama testi yaptık ense kalınlığı ölçümünde herşey gayet normal çıktı çok şükür 🙏🏻 13+1 iz doktor cinsiyetini gördü ama emin olmadığı için 1 ay sonra söylücem dedi kesin olsun diye ama bende bir kabarıklık gördüm ve erkeğe benzettim sanki erkeğin testisi gibi herhangi bir cinsiyet beklentim Yok ama sizde nasıldı siz neler yaşadınız merak ediyorum 😇
deletedmom734 Elif3535 o kabarıklığın erkek cinsel organından başka kızın organ çıkıntısı olma ihtimalide var canım