Kızlar bu 37 den sonrası neymiş böyle 🥹 normalde zaten uyuyamıyorum üstüne aşırı bir mide yanması oda vardı ama bu ara çok çok fazla günlük yarım şişe gaviscon bitiyor düşünün.üstüne sürekli tansiyon oynaması el ayak titriyor.uykusuzluktan ağlamak istiyorum modemin yanması artık içimi geciriyo bayılma hissi veriyor.Napicam ben böyle. 😔