Tugba2907 34+2 de bile sancılar şimdiden başladı şiddetli. Kendimi kurmak değil de sanki cidden 37deymiş gibi.
Ben Ocak ta doğmasını istiyorum hem yılında hem diğer sebebten şanslı olacak diye tabi biz anneler şimdiden askerliği bile düşünen canlılarız sonuçta 😅 ama doktor erken geliyor diyor işte amaaaan hepsi sağlıcakla gelsin de.
Erkek bebekler cok geç doğuyor diyorlar ama tabi ne kadar doğru bilemeyiz 💁♀️