ebru_27 Kızlar ikinci hamileliyim ve ilkinde hic böyle degildi ama bunda suan bel ağrısı ve sol bacağımın üstune basamıyorum acıdan sırtlarm falan cok ağrıyo dün sürekli uzandım ama geçmedi hic yaşayan varmı nasl bi çozüm buldunuz 😊
MoonLighty ebru_27 bacak ağrım yok fakat sürekli belim ağrıyor. Oturup kalkarken ve yatarken özellikle. 28 haftalığım normal dedi doktorum
ebru_27 Bacak aramda acıyo doktorumla knustum bana dediği son zamnlar böyle olur ilaç tedavisine başlamalık bi durum yok hamileliğin normal süreçte ilerliyo
Veraerdogan ebru_27 24 den beri çekiyorum ben o ağriyi canım 32 olucam geçmedi magnezyum kullandım bi ara biraz azaltmişti bacak arası ağrisi ve kalça ağrisi var bendede
ebru_27 Veraerdogan kesinlikle kalca agrm bacagima vuruyo resmen benimde magnezyum yazmadi doktorum ilaçca gerek yok dedi napcagimi bilemiyorum suan adet ağrısı gibi belim ağrıyo
ebru_27 MoonLighty bnada normal dedi ve çalsıyorum ben ama bugn cok felaket dercede ağrı var geçmezse gece acile gderim artk çünkü bacagmın üstüne basamyorum belimdeki ağrıdan ters bi hareket falan mı yaptm bilmiyorum yatarken
MoonLighty ebru_27 çabucak geçer inşallah sizinki fazla ağrıyormuş gidin bakalım belki bi çaresi vardır