Srnmelek Merhaba kızlar. 10+2 haftalık hamileyim. Ve dünden beri kasıklarımda sanki damar çekiliyormuş gibi oluyor. Erken mi sizce hissetmek için. Birde erkek bebek daha çabuk belli ediyor diyorlar doğru mu?
Mochi Srnmelek o seğirme olarak hissettiğiniz bebek değil ya bağırsak yada damar bu haftada imkansız. Gebelikte damarlar genişlediği ve kan akışı hızlandığı için seğirme olarak hissedebiliyoruz ilk gebeliklerde genelde bebek zannediliyor. 2.ye hamileyim ikisinde de gebeliğin başlarında sürekli oldu. 13. Haftadayken hafiften hissetmeye başladım 16+5 şuan daha iyi hissediyorum bağırsak ve damar seğirmesinden farklı. bu bile erken hissetmek için, oğlumda da erken hissetmiştim, genelde 16-20 haftalar arasında hissedilmeye başlar.
Avril Srnmelek benim de o haftalarda seğirme olurdu ama harekete yormadım hiç imkansız hissetmek gibi geliyor ki ben ilk gebeliğim olmasına rağmen çok erken hissedenlerdenim 13 14 haftalarda hissediyordum doktorum bile zor erken daha diyordu ama bebekmiş gerçekten de şimdi 20. Haftadayız hareketleri çok daha netleştiğinden o zamanki hissettikkerimin de bebek olduğuna eminim gaz damar atması vs ile bebek hareketi arasındaki fark anlaşılıyor çünkü 😊 Bu arada benim de bebeğim erkek seğirme ile nasıl bir bağlantısı var bilmiyorum ama 😊
Kiymetyildiz Bebeğin erkek olabilir benim de o zamanlarda seğirmem başlamıştı 😅 çok sonrasında bi akrabam aradı cinsiyetini sormadan seğirmen var mıydı falan diye sordu ben de sürekli hissediyorum demiştim o da bebeğin erkek mi dedi evet dedim 😅
Srnmelek Kiymetyildiz Yaa. Hayırlısı olsun. Bende erkek hissediyorum. Geç döllenincede erkek oluyor diye duymuştum.
Kiymetyildiz Srnmelek yani geçi etkeni bilmiyorum ama o seğirme muhabbeti bende doğru sonuç verdi. Ayrıca hiç sabahları mide bulantısı falan yaşamadım akşamları yemek kokusundan dolayı yaşamıştım o da 1 ay falan sürdü sonra geçti. Kızda sanırım sabah bulantısı çok oluyormuş. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Srnmelek Mochi Uzandığım zaman karnım düz olunca oluyor. Ama dediğiniz gibi bağırsak yada gazda olabilir.
2prenses_masal-oyku Srnmelek sırt üstü yatmak sakıncalı diyor doktorlar genelde sol tarafa yatmanızda fayda var benim ikinci. Gebeliğim şimdiden yatamıyorum sırt üstü hep sağ sol mesela bi anneye neyi çok özlediniz diye sormuşlardı bi ara hepside sırt üstü yatmayı demişti 😂😂😂
Srnmelek Melodimm Ben bazen hamile gibi hissetmiyorum kendimi. Ama bir gün boyunca bulantı çarpıntı halsizlik oluyor.
Srnmelek Avril Eğer öyleyse çok güzel bir şey ya. Bana çok çabuk geçti zaman kalp atışını geçen hafta duyduk. Kasık ağrısıydı seğirme falan daha erkenmiş gibi geliyor ama sizde yaşamışsınız olabiliyor demekki. Bende baya erkek hissediyorum bakalım kız olursa baya şaşırırım😀
Aysenurkrk Benim ikinci gebeliğim, 11 haftalığım bugün itibari ile, ilk bebeğim kız bunun cinsiyeti henüz belli değil, ama iki uç gündür sürekli seyrime hissediyorum, belki hareket değildir ama kızımda hiç bu tarz şeyler yaşamamıştım 💁♀️
Srnmelek Aysenurkrk Bende 4.aya kadar hiç hissetmedim kızdı benimde ilk bebeğim malesef vefat etti. Ama bunda sanki daha etken hissettim.
Srnmelek 2prenses_masal-oyku Son aylarda yüz üstü ve sırt üstü yatmak sakıncalı diye biliyordum ama. Yinede sol yada sağıma yatmaya çalışıyım😊