Migrenligebe canım evet kısıtlı derken görüş saatleri var o saatte kapıda görüşülebiliyor ama ben orda 1 ay falan yattıgımdan eşim giriyordu içeriye kızıyorşar her hastanede oldugu gibi ama dogum yaptın odaya geldin baba geliyor seninle olabiliyor belli saatlerde ben memnun kaldım canım meltem hemşire falan var orda gayet kibar çok naifler bana çol güzel davrandılar rabbim kat kat razi olsun ben memnundum umarım sizde öemnun kalırsını