Arkadaşlar doğumdan önce göğüs ucu kremi kullandılar. Faydasını gördünüz mü? Göğüs ucu kremi lansinoh die krem. Doktorum doğumdan önce bi hap tarzı söyledi. İçinde ki patlatıp göğüs ucuna sürün dedi. Fiyatı da pahalı. Göğüs ucu çatlama olurmuş bebek ememezmiş Dio. Sizde kullanan var mı?