Kızlar kendi gittigim doktorum %55 %60 erkek demişti görmemişti ama ppiyi ☺️ tahmin yurutmustu. Perinatoloji doktoruma sordugumda direk Kız dedi şimdi Ayın 15 inde randevum var inşallah belli eder ama içim kıpır kıpır . Elhamdülillah iki sağlıklı oğlum var gelene amenna ama insan olmayanı da istiyor. Bir kızım da olsun çok istiyorum .. Ama önce sağlık tabi ☺️🙈