Kızlar benim 6 ay 22günlük kızım var. Uykularımız çok kötü artık çok yıprandım. Tecrübe sahibi olanlardan yardım istiyorum. Ilk 3 ay kolik ve çok gazlı olduğu için hep sallayarak uyuttum o şekilde rahatlıyordu. Kucakta ayakta falan. Hala öyle uyuyoruz. Uykuya çabuk dalıyor fakat alarm kurmuş gibi 30.dakikada uyanıyor. Uyku döngüsünü tek başına atlatamıyor. Mecburen tekrar sallayıp uykusuna geri döndürüyorum. Eğer döndürmezsem tamamen açıyor gözleri. Ne zaman kendi uyuyacak artık öğretmek istiyorum ama sallamasamda zaten uyku döngüsü için tekrar desteğimi bekliyor. Şöyle uyutıyım yatırıyım 1 saat kendi uyusun istitorum artıkk 🥺