Mervebbcggf 14 haftalık hamileyim ve avcumun ici ayaklarimin alti oyle cok yaniyoki sanki atesim var gibi geceleri cok artiyo sizdede oliyormu bubun sebebi nedir
Nur_50 Mervebbcggf bende tek ayak soğuk sanki buzdolabından çıkmış gibi ama vücudumun diğer kısım çok sıcak anlamadım
Fatma_19 Mervebbcggf bende de ayak yanması var 36 haftadayım neredeyse 10 gündür uyku diye bişey yok sabah olana kadar cekiyorum
Tansuisik Mervebbcggf Bende belirti olarak tek bildiğim ayak yanmasıydı hormona bağlı olarak oluşuyor demişti benim doktorum 😊
Emine1357 Bende hamilelikten öncede vardı hala devam ediyor bence gebelikle alakası yok berbat bişey uykuya dalmam en az 2 saat
Emine1357 Mervebbcggf benim annemde senelerce çekti aynı anda el bileklerim ve ayak bileklerimde sürekli oynatmak istiyorum durunca resmen daraltıyor uyuyana kadar canım çıkıyor ikisinden
Fatma_19 Mervebbcggf bende huzursuz bacak sendromu vardı hamilikten önce hamile olunca arttı sanırım. Doktora da sormadım acıkcası önceden de yaşadığım için.