Kızlar merhaba arkadaşım bebiş istiyor ve adeti gecikti (ama düzenli bir adet döngüsü de yokmuş) test yaptı negatif çıktı sonrada kan gelmiş adet olduğunu düşünmüş ama kanda bir gün gelmiş ve sonrasında kahverengi lekeye dönmüş kan kesilmiş. Niye böyle olmuş olabilir geç döllenme ve yerleşme kanaması olabilir mi?