Kızlar facebookta hamilelik sayfasından bir yöntem öğrendim.Biryerde paylaştım ve 100 kişi yorum yaptı 95ininki doğru çıktı.Doğum yapmış olanlar bile hesapladı doğru cıktı formül şu : yaşınızla hamile kaldığınız ayı toplayın çıkan sayıdan 9 cıkarın. sonuc tek sayı ise erkek , çift sayı ise kız
(yaş) + (hamile kaldıgınız ay) - (9 )
<< burada önemli olan nokta su son adet tarihiniz degil hamile kaldıgınız ayı baz alıyoruz>
Kızlar yöntemi kadınlar kulübü gördüm.😄
Benim yaşım 29 hamile kaldığım ay mayıs
29+5 =34 34-9=25 erkek😃