DuyguLeblebici Merhabalar, 40+1 oldum ve daha dun gece nisanim geldi, hatta ilk basta pembe geldi sonradan kahverengi gibi hafif ara ara kucuk devam ediyor. Sizce dogum ne zamana baslar?