Kızlar selamlar , tüp bebek sürecine başladık. Gonal f kullanıyorum . Adetimin 2. Günü estradiol değeri 40 çıktı . Dün de yani adetimin bitimi 6. Günde estradiol bakıldı tekrar. 155 çıktı. Doktor iyi dedi ama sizlerde nasıl oldu nasıl ilerledi ? Gonal f ile birlikte 2 gün de oxatide iğne kullanıcam. Sonra yumurta kontrolü var sanırım.