Kurabiyeannesi Kızlar belki saçma gelebilir ama bugün buna takıldım bazen öğün atlıyorum aç olsamda yiyemiyorum acaba bebeğim acıkıyor mudur diye üzüldüm 🥺
cakmaalice Bebek acikacak kadar ac kalmaz ki… sizin depolari bitirir gerekirse, siz 1 hafta besin almasaniz bile o sizden alir meraklanmayin. Siz depolari dolu tutun. Cok yemeyin tabii ama kalsiyuma demire dikkat edin. Bebek ihtiyaci olani alir meraklanmayin