Bebetooo0 Teyzeleriiii Dr %80 kız dedi ama ben hem erkek belirtileri taşıyorum hemde erkek bebek rüyamda görüyorum şuan 17+3 olduk sizce kız mı erkek mi 🤰🏻🧿
Aysee1123 Bebetooo0 Erkek olsa bu zamana kadar görürlerdi bence. Artık bu haftalar net belli olduğu haftalar. Kızdır diye düşünüyorum 🐣
Bebetooo0 Dilsay herkes erkek diyor benim pskloji gitti 🥲 Dr birdaha ki ay net soylerim dedi daha önce ki Dr da kıza benzetti anlamdım 🤰🏻
Dilsay Bebetooo0 erkek bebek belirtisi diye birsey yok askım inanma öyle seylere 🤐saglıklı olsunda cinsiyeti napcan ayol
Bebetooo0 Dilsay tabi sağlık öncelik ikisi de benim yavrum olcak yani ama hani bişey almak istiyorsun pembe mi mavi mi orda sıkışıp kalıyorsun kuzum ya 🥲
Bebetooo0 Dilsay sağlıklı olsun yeter kuzum rabbim tüm yavruları bize bağışlasın isteyenlere de nasip etsin ❤️