Perşembe doğum yaptım 5 günlük bi bebeğim var. Sarılık değeri yüksek çıktı. Cuma günü tekrar kontrolumuz olacak. Fakat beni geceden beri emmiyor. Sürekli uyuyor. Geceden beri belki 3 belki 4 kere emmiştir ve çok az süre yani 10 dakika falan belki değil. 36+5 haftalık doğum yaptım. Ebe emme refleksi güçsüz zamanla güçlenir emer diyor. Ama annem de şekeri düşüyodur bayılır Allah korusun mama verelim diyor. Çok korkuyorum. Bilgisi olup da bu konu da bana yol gösterecek birisi var mı? (Biberona sütümü sağdım, fakat onu da reddetti)