5+4 de folik asit kullanmaya başladım arkadaslar 2 ay öncesinde kac defa saglik ocağına gidip gebelik icin kan verdim gebelik dusunduğümü soyledim ama doktor bana folik asit vermedi . Benimde bilgim yoktu yeni ögreniyorum önemini bir sey olur mu gelişimi açısından korkuyorum geç kaldım mı diye