Arzucln doğduktan sonra hemen çocuk doktorları hazır bekliyor doğumhanede orada belli oluyor canım bazılarında bikaç saat sonrada nüksedebiliyor doğumdan sonrası insanın kucağı boş eve dönmesi çok zor üzücü bir süreç bunu yaşamış bir anne olarak söylüyorum ama iyi olsunlarda orada çok iyi bakılıyorlar