Kızlar bugün uyandığından beri belimde hani adet olmaya yakın bir ağrı olur ya öyle bir ağrı var normal mi acaba bebeğim baş aşağı normal doğum pozisyonunda daha önce hiç ağrım sancım olmadığı için bilemiyorum sezeryan olcam haftaya ama acaba önce gelebilir mi