Ne gibi şikayetleriniz var anne adayları? Neler hissetiyorsunuz? Kaç haftadasınız?
Ben 28 hafta oldum karında sertleşmeler başladı, nefes almakta zorlanıyorum, uyumak istiyorum hep, kuyruk sokumu ağrısı var(( Bebeğe de daha hazırlık yapmadım. Bu ayın sonuna kadar alırım herşeyi temuzda da yıkama yerleştirme falan biter.
Siz neler yapıyorsunuz?