Kızlar Merhaba Ben bugün hastaneye gitmiştimde cuma günü kanamam olmuştu sonra durdu bugünde gittiğimde kalp atışını gördük doktor ne kadar uğraştıysa sesini duyamadık ilk 6+1de duymuştum sizce bi sorun olurmu 10 gün sonra tekrar çağırdı üzüldüm de biraz 🥺 şuan 8 haftalığız