Sabah uyandığımda ağzımın tadı hiç yoktu ve her yerim sanki dökülüyor öyle bir eklem ağrısı ve baş ağrısı ile uyandım. Normalde hissederim ama bebek hareketlerini de vücudumdaki kırgınlıktan dolayı mıdır bilmiyorum hissedemiyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu hemen doktora gittiğiniz mi gerçi ilaçta vermiyorlarmış sanırım ama yoksa evde nasıl geçirdiniz