Ftmnr123 Merhaba arkadaşlar ben ilk dogumumu 2020 de Neval Yaman da yaptım Memorial de çok memnun kaldım şuan ozel muayene açmış fiyatı 1250 olmuş. İkinci gebeliğim şuan hangi doktora gitsem çok kararsızım ilgisi bilgisi iyi olan doktor öneriniz var mı?
mommysss1 Ftmnr123 neval hanımın doğum ücreti nedir biliyor musunuz ? Ben memorial diyarbakir gamze hanım a gittim ilgisinden memnun kaldım, bir deneyebilirsiniz 🤗
cennetomrum Ftmnr123 Pınar Em var cok ilgili guler yüzlü herseyi detayina kadar anlatiyor ama şuan hangi hastanede olduğunu bilmiyorum arastirirsaniiz bulabilirsinizz ilk kizimda kendisine gitmistim cok memnun kaldim yengeminde doktoruydu 🙏
Smyye62 mommysss1 merhabalar kaç haftalık hamilesiniz bende gamze akın evsene gitmeyi düşündüm de hastne temizliğinden odasından kararsız kaldım nasıl ?
mommysss1 Smyye62 ben şu an 35 hafta 4 günlük hamileyim. Orada doğum yapan tanıdıklarım hem doktordan hem hastaneden gayet memnunlar eger isterseniz çıkıp odalara vs de bakabiliyorsunuz. Son zamanda muayenesi baya artmıştı 610 civari olmuştu sanirim. Doğum fiyatını bilmiyorum
Ebrar213 Genesis de pınar tantekin var çok iyi ilk çocuğumda ona gidyordum suann yine hamileyim ona randevu aldım tekrar oraya gidecm
Figenecer Sultan hastanesinde dogum yapan var mı doktor oneriniz nedir 3 sezeryanim olcak biraz korkuyorum 5 haftaya yeni girdim simdiden gidecegim doktoru arıyorum evime yakin diye sultan hastanesi olsn istyrm
Mihrimah44 Figenecer Orda pınar Em var eski doktorum , ona gidebilirsiniz genel olarak orta halli , ben oranın kalabalık ve aşırı yoğun olmasından dolayı tercih etmedim
Cmc1-kfkfk Genesis hastanesinde Seval gündoğdu var ona gidiyorum çok tatlı güler yüzlü sorularınıza çok güzel yanıt veriyo tavsiye ederim