Kızlar 30 haftalık olduk ama çok korkuyorum doğumdan aslında ilk çocukta degil bu dördüncü wanirim korkmamin sebebi üçüncü doğum suni sancı ile oldu bebek zorlayarak çıkarıldı hemen ardından bebeğin eşini içimde parçaladılar ee doğumdan sonra direk kürtaj q alındım ve o doğum kabua oldu bu da lokum o yüzden ayriyeten bu bebek ters geliyo 30 haftaligim olmasına rağmen hala ters ve doktor fitiktan ötürü sezeryan diyo cevremdekiler sezeryan çok kötü siyo coook korkuyorum yardım edin