xilda bence bu postu silin çünkü yorum yapildikca daha da çok düşünüp üzülüp korka bilirsiniz dua edin Rabbim çok büyük hava güzelse imkan varsa biraz temiz hava alın yada bugün arkadaşınız komşunuz ile buluşun yada biraz kek yapıp gördüğünüz rüyanın hayrına komşularıniza verin verirkende içinizden diyim Rabbim kazanın belanın önüne geçir evladımı bana bağışla diye son zamanlarda bende bu tarz şeyler görüyorum gördükten sonra böyle yapınca bir nebze olsun kafam dağılıyor üzülmeyin Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah hayirli kolay doğumunuz olur Allaha emanet olun ☺️🙏🌸