Cevkk hiç akıntım yok ya normalde de akıntı çok az olur bende, sol kasığım çok ağrıyor bugün🥴 Pazartesiden itibaren test yapmaya başlıycam çatlatma iğnesinin etkisiyle ilk bi pozitif çıkacak sonra negatife dönecek sonra yine pozitif oluşunu görürüm inşallah🤣🤣