Kpntrole geldim soldaki bebeğimin kalp ritmi bozulmuş ve kan değerlerim çok düşmüş yatış verildi doğum planlanıcak dediler şuan nasıl ilerliycek süreç hiç bilmiyorum bana dua edin hemen mi alınır yarına mı kalır hiç bilmiyorum çok farklı duygular içindeyim inşallah ikizlerimde bende sağlıklı bişekilde çıkarız burdan 🤲🤲🤲