Ireemm1 Bu gün 35 haftalık oldum nidicard kullanıyorum kullanan oldu mu bıraktıktan kaç gün sonra doğum başlıyor
nurgulakdas27 Ireemm1 Ben kullandım. Sancıyı çok güzel kesiyor. 34. De kullandım ve sadece iki gün. Şuan 37 haftalığım :)
Bet1 Ireemm1 erken doğum riskim başından beri var 32 de nidicard i 34 de progestani bıraktım. Şu an 35+1 im hemen olmuyor öyle merak etme
aysenur-y1 Bet1 erken doğumdan ben de çok korkuyorum ilaç etkili mi peki yeni kullanmaya başladım sancıdan bir gece hastanede yattım