Merhabalar kizlar
39+5 haftalik oldum halq gelmiyor bebiş. Doktorum biraz daha bekleyelim dedi sonra gerekirse suni sanci veririz dedi. Suni sanci nasil oluyor tam olarak korkmaya başladım biraz sanki sancım kendiliğimden başlasa daha iyi gibime geliyor ilk gebeliğim yanlış da düşünebilirim. Sizde durumlar ne? Sağlkla gelsinler tüm bebişler inşallah. 🙏