Kizlar dün acile gittim sag göğüs alti ağrısı vardı kontrol oldum bana doktor senin suyun falan geldi mi dedi tekrar da ams yeterli dedi o bebeğin suyu oluyo demi hem öyle diyip hem neden o şekilde konuştu aceba ayrıca çıkarken de gebelik ile ilgili bi problemin yok normal acile git dedi bizlik bi durumun gözükmüyor hamilelikle ilgili dedi