2309 nurgulakdas27 benim 90 larda ama gelmio bebiş doktor yatış verio devamlı ama yatmiorum gelmio çünkü gelcek gibide değil. 39+1 im
2309 nurgulakdas27 en iyisi 40 ı beklicem gelmezse sezeryan kabul etcem. Bayram gelio bebiş oralı deil 😅😅
LinaCeren Gunes17 sancı nasıl birsey affedersin rahmimin içi ağrıyor sürekli tuvalete çıkıyorum 34 haftalığım bebeğim 3 hafta önden gidiyor erken doğar mı ki