Gizem60 Herhangibirisiiiiiii anlamadığım bi şekilde 8 kilo aldım 20 haftalığız 🥲 hiç bulantım olmadı benim iştahım yerinde 🫣
Papatyam17 Herhangibirisiiiiiii bizim 14.haftaya kadar sürekli mide bulantısı oldu sanirim o zamannlar kilo verdim şu an baya yiyorum ama hamile kaldiğim ilk ay 75 kiloydum şu anda 77.400 olmuşuz yani 2400 gösteriyor aldığım kilo
aysee-yakupp01 Herhangibirisiiiiiii bende 22 haftalığım 4 kilo aldım doktor alma çok çatlarsın dedi bana 🥹🥹
Alif63 Ben 21+3 1.5 kilo aldım ama ben çok kusuyorum prilam sayesinde biraz durdu ama googleda baktım 4 5 kilo normal
Herhangibirisiiiiiii Alif63 Bende ilk 10-15. Haftalarında aşırı mide bulantısı ve kusma yaşadım prilam kullandım ama maalesef bana fayda etmemişti zorlu geçti ilk zamanlar yani :) ama şuan yok çok şükür, sizinde geçer inşallah çünkü bilirim ne kadar zor olduğunu
Alif63 Herhangibirisiiiiiii ben de prilam etki ediyir ama 21 haftadayım 2 den 1 e düşünce bile midem bulanıyor
ikizprensesannesi @Herhangibirisiiiiiii 16. Haftamda 8 almıştım🥲 Şuan 20 mi olucaz bence bir 10 u buldum hissediyorum büyüyorum🥲 Neyse yavrularımız sağlıkla gelsin kilo verilir 💞
Herhangibirisiiiiiii Gizem60 Ya benim de son 3-4 gündür öyle iştahım açıldı ki sürekli acıkıyorum 🤭 hamilelikten önce de iştahlı birisi değilimdir ekmek vs hiç yemezdim doyardım yani şimdi ekmeksiz doyamıyoruz 😧
Herhangibirisiiiiiii aysee-yakupp01 🥲 en çok korktuğum şey çatlak kremi kullanıyorum ama çok inanarak kullanmıyorum desem yeridir.. illaki çatlak olur bence yaa.. bir de genetik diyorlar annem de var mesela
ikizprensesannesi @aysee-yakupp01 Bende doktoruma sordum 8 kilo almışım çok mu diye rahatına bak benim en takılmadıgım şey gebenin kilosudur dedi bi rahatlama geldi inşaallah daha da vehamete kapılmam🥲😂😂
aysee-yakupp01 ikizprensesannesi benim kendi doktorumda birşey demiyor ama detaylıya gittiğimde oradaki doktor demişti çok almışsın diye 🙈😂