Karakuru Merhaba kızlar bebeğim erkek olacak hayırlısıyla yalnız iki isimli dusunduk fakat en çok kullanacağı ona bizim ve herkesin hitap edeceği isim önemi gelmeli yoksa ikinci ismimi olmalı? Fikirlerinize ihtiyacım var.
Zeynepozcan Karakuru herkesin kullanacağı ve en çok kullanacağı bi isim varsa ikinci isime ne gerek var?
yaramisa Karakuru canım benim oğlumun adı yağız aras biz genelde aras diyoruz okulda serviste falan yağız derler ya da ikisini kullanırlar
1s1e1d1a_ Karakuru bende oğlum olurda Ali pusat koyacağım ama önemi yok bence isimlerin hangisinin önde yahut arkada olacağının kulağa daha hoş gelen önde daha ağır basan arkada ben öyle düşünüyorum mesela Ali peygamber ismi ama pusata göre daha hafif daha kolay pusatta daha ağır
Amineazra Karakuru benim iki kardeşim de iki isimli ikincisini kullanıyoruz ama okulda veya toplumda ilk ismi genelde kullanılıyorlar (ama kişiye bağlı heralde biraz kendini hangi isimle tanıtırsa)