Umutunelifi93 Gunay_14_18 doktor da erkek dedi bizimkinde bi umut işte ben kız olmasını çok istiyorum ama nasip böyleymiş
Esra1266 Hatice_123456 baya baktı ama düşük tehlike var dedi sadece bilemiyorum dogru söyluyor olabilirsiniz cinsiyet konusunda kesin cıkıyor degil mı soyledıklerınız
Bgemm Hatice_123456 rabbim sag salım kucagımıza almayı nasip etsin insallah ❤️ sonucu ogrenince yazarım buraya
Asparuh Hatice_123456 Cidden kız mı yaa 😍 inşallah öyledir ama doktorum da şuan konuşmak için erken tabi ama erkek gibi dedi 😁 bir oğlum var birde kızım olsa çok iyi olurdu
mavitrn Zehra_25x Hatice_123456 Ebru5234 kızlar rica etsem benim de son postumda ultrason resimlerin var tahmin de bulunur musunuz