imeaeb Hatice_123456 Canımm bir şey soracağım bende 6+4 günlük ultrason resmi var ama bebek bildiğin ortada duruyor bu durumda ne olur ? 🙊
Asparuh Hatice_123456 Cidden kız mı yaa 😍 inşallah öyledir ama doktorum da şuan konuşmak için erken tabi ama erkek gibi dedi 😁 bir oğlum var birde kızım olsa çok iyi olurdu
imeaeb Hatice_123456 Teşekkür ederim 🤗 evet 8 haftalık ultrasonda da sol alta yerleşmiş denilene göre, haftasonu öğreneceğim cinsiyetini inşallah bakalım yazarım 🙏🏻🌸🌸
oykugngrr Benim içinde Tahminde bulunmustu @Hatice_123456 kız demişti ve kızım oluyor inşallah.. ❤️🧡💛💚💙💜
Tuceaskk @Zehra_25x @Hatice_123456 @RUkyb 11+4 ultrason görüntüm doktor ne desem hata olur dedi banada tahminde bulunur musunuz rica etsem 😘😘